pic

Klachten

Klachten? Laten we er samen over praten.

Wij vinden het natuurlijk erg fijn als je ons vertelt dat je blij bent met het resultaat van een behandeling.

Mocht het ondanks onze goede zorgen en aandacht een keer voorkomen dat je niet zo tevreden bent, zeg het dan vooral! Geef aan waar je ontevreden over bent, dan kunnen we nogmaals uitleggen waarom wij iets op een bepaalde manier hebben gedaan. Dat werkt vaak heel verhelderend.

Is een nota niet duidelijk? Blijf ook daar niet mee rondlopen. Neem gerust contact met ons op voor uitleg. Je weet ons te vinden.

Informatiepunt en klachtenregeling
Komen we er samen niet uit? Dan kun je telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT.

Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kun je gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

pic

Een behandeling inplannen?

AFSPRAAK INPLANNEN